alt

Blog

In 90 seconden over op het nieuwe Subway Fresh Forward Design

 

Altijd al willen weten hoe onze nieuwe Subway Fresh Forward restaurants tot stand komen? We laten in 90 seconden zien hoe dit in zijn werk gaat, met als voorbeeld ons Subway restaurant in Chula Vista in Californië.

Hoe wordt de Choice Mark, dat nieuwe, karakteristieke pijlensymbool, gemaakt? Hoe wordt de moderne inventaris ingebouwd? Je ziet het hele proces in de video, tot aan het moment dat alles gereed is en gasten hun Subs en salades kunnen bestellen aan de gloednieuwe counter.

In het najaar van 2017 introduceerde Subway het compleet nieuwe restaurant-interieur met de naam Fresh Forward. Dit nieuwe interieur is het hoogtepunt van de wereldwijde merk-metamorfose van Subway. Het nieuwe Fresh Forward interieur geeft de 44.000 restaurants wereldwijd een frisse aanblik en moderne voorzieningen. Met de nieuwe merkstijl bieden we gasten een nog betere beleving.

Fresh Forward bestaat uit het nieuwe Subway logo, de nieuwe Choice Mark, een modern kleurenpalet en technische kenmerken, zoals digitale menuborden, tafels met USB-poorten en Wi-Fi. Alle restaurants worden geleidelijk omgebouwd naar de nieuwe stijl.

Overweeg jij ook de stap naar een eigen Subway restaurant met zo’n modern Fresh Forward interieur? In onze brochure nemen we je mee in alle benodigde stappen op weg naar een Subway Franchise.

Franchise-Aanvraag

Helaas is ons uitgebreide aanvraagformulier niet geschikt voor gebruik op een mobiele telefoon.
Voer uw contactgegevens in en een SUBWAY® Development Agent neemt vervolgens contact met u op.