alt

Blog

Op de snelle weg naar succes met overheerlijke Subs

Op de snelle weg naar succes met overheerlijke Subs

 

In 1965 opende Fred DeLuca zijn eerste sandwichrestaurant, in Connecticut in de VS. Hij was toen 17 jaar. Fred had een passie voor zelfbelegde sandwiches en besloot hier zijn geld mee te gaan verdienen. Met dat geld kon hij dan zijn studie betalen. Dit pakte bijzonder goed uit. De vraag naar sandwiches nam snel toe. Fred DeLuca besloot om zijn idee beschikbaar te stellen voor andere ondernemers via een businessmodel. Het Subway franchisesysteem was geboren.

Nog altijd worden de 44.000 restaurants wereldwijd en de 5.500 restaurants in Europa gerund door onafhankelijke franchisenemers. Wat bepaalt het succes van ’s werelds grootste sandwichketen? Dat gaan we je vertellen!

Er zijn 5 bepalende factoren voor ons succes:

  1. Een zeer populair product

Vanaf het begin is het onze missie geweest om een voedzaam, vers alternatief te bieden naast het traditionele fastfood. Dit uit zich in overheerlijke, voedzame, veelzijdige Subs en salades met de toegevoegde waarde van combinaties naar eigen keuze.

  1. Een merk dat iedereen kent

Nationaal en internationaal scoort het merk Subway als een van de populairste, bekendste en favoriete merken in de sector. Subway fans associëren het merk met genieten, topkwaliteit, versheid en individualiteit. Dit is een doorslaggevend voordeel voor de franchisenemers, aangezien het Subway logo ervoor zorgt dat restaurants vanaf dag één goed bezocht worden.

  1. Een systeem vol mogelijkheden

Subway franchisenemers profiteren van het bewezen, gestandaardiseerde, flexibele en eenvoudig te leren Subway systeem. De voordelen voor franchisenemers zijn onder andere de relatief lage investering en de flexibele mogelijkheden om een locatie te zoeken.

  1. Mensen waar je op terug kunt vallen

In Europa zijn er 6 regionale kantoren en meer dan 90 Business Development Agents, die samen met hun teams advies en begeleiding bieden. Niet alleen tijdens het proces om franchisenemer te worden en een restaurant te openen, maar ook daarna. Bij elke stap.

  1. Toegewijde franchisenemers die denken als een ondernemer

De Subway franchisenemers zijn zelfstandig ondernemers. Stuk voor stuk zijn ze ondernemende denkers met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een voorliefde voor het product. Met hun toewijding dragen ze bij aan het succesverhaal van Subway.

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe franchisenemers die we op kunnen nemen in de Subway familie. Overtuig jezelf van het bewezen franchisesysteem en word onderdeel van het succesverhaal als Subway franchisenemer. Download de brochure of neem contact op met de Business Development Agent in jouw regio.

Franchise-Aanvraag

Helaas is ons uitgebreide aanvraagformulier niet geschikt voor gebruik op een mobiele telefoon.
Voer uw contactgegevens in en een SUBWAY® Development Agent neemt vervolgens contact met u op.